سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت طرح و سازه میکال

شرکت طرح و سازه میکال (با مسئولیت محدود)
Mikal Project & Structure Co., Ltd
ProjeStruct®

طراحی، نظارت، اجرا
پیمانکار پروژه های عمرانی دولتی و غیردولتی
ارائه خدمات مهندسی مدیریت و ساخت
تجاری - اداری - مسکونی
محوطه سازی – آسفالت
نمای ساختمانی

31 78 705 0912
55 61 512 0919

E-mail: projestruct@gmail.com
» نظر

فروشگاه آنلاین

بازدید کننده عزیز:

شما میتوانید به راحتی با مراجعه به بخش فروشگاه آنلاین وبسایت پارس بولتین، محصولات مورد نظر خود را یافته و با تکمیل فرم خرید پستی ایران مارکت سنتر، سفارش خود را ابتدا درب منزل یا محل کار خود تحویل گرفته و سپس مبلغ آن را به مامور پست پرداخت نمایید و با خرید از سایت Iran.bz در قرعه کشی هفتگی این سایت شرکت نمایید.

 سیستم خرید پستی ایران مارکت سنتر، مطمئن ترین و گسترده ترین سیستم خرید و فروش اینترنتی در ایران است که با استفاده از شبکه گسترده پست جمهوری اسلامی ایران، به فروشگاه های اینترنتی، سرویس پرداخت در محل را ارائه مینماید. این سیستم مزایا و امکانات زیادی برای فروشندگان ایجاد نموده است. بیش از 1000 فروشنده عضو سیستم ایران مارکت سنتر، محصولات خود را در این سایت عرضه میکنند و خریداران میتوانند ضمن مقایسه محصولات در محیطی رقابتی، خریدی بهتر و ارزانتر داشته باشند.


» نظر

پارس بولتین

هموطن عزیز ایرانی

با سلام

گروه تبلیغاتی پارس بولتین اقدام به راه اندازی سایتی جهت درج رایگان آگهی ها, نیازمندیها, تبلیغات بنر و درج لینک هموطنان ایرانی در سراسر کشور و همچنین ایرانیان مقیم خارج از کشور نموده است.

با استفاده از امکانات این سایت شما میتوانید هر چیزی را که برای عرضه در نظر دارید به دو صورت رایگان و غیر رایگان به بازدید کنندگان بیشماری که چه بصورت مستقیم در سایت و چه از طریق جستجو در موتورهای جستجوی معتبر نظیر Google, Yahoo!, MSN, Exact Seek, Scrub The Web و همچنین موتورهای جستجوی جدید ایرانی و سایتهای ایرانی دیگر موضوع مورد نظر شما را جستجو میکنند معرفی نموده و آنها را از فعالیت خود با خبر ساخته و فعالیت خود را هر چه بیشتر گسترش دهید.

لازم به ذکر است که این سایت فقط جنبه فروش کالا و خدمات نداشته و شما میتوانید هر نوع فعالیتی را در آن معرفی نموده و حتی مطلبی جهت دانلود قرارداده و یا چیزی را درخواست نموده و پیام های تبریک و تسلیت و غیره را درج نموده و یا جهت ارائه و معرفی خدمات خود و یا کاریابی از امکانات آن بهره ببرید.

امکانات دیگر این سایت شامل مواردی نظیر: فروشگاه آنلاین با همکاری شرکت پست و سایت معتبر ایران مارکت سنتر دارای سرویس خرید پستی, آخرین اخبار ایران و جهان به زبان فارسی از روزنامه همشهری, اخبار جدید تکنولوژی و کامپیوتر به زبان انگلیسی از سایت ZDNet News و دسترسی به تعداد زیادی از سایتهای مفید و معتبر ایرانی و خارجی از طریق بنر و لینک مربوطه میباشد.

ثبت نام و عضویت در سایت پارس بولتین رایگان بوده و بسادگی و در کمتر از 1 دقیقه انجام میگیرد و شما میتوانید از همان ابتدا به کلیه امکانات موجود در حساب کاربری تان دسترسی داشته و از مبلغ 150000 ریال اعتبار بعنوان هدیه عضویت بهره ببرید.

ضمنا صاحبان وبسایت و وبلاگ میتوانند از اعتبار 300000 ریالی بابت درج لینک وبسایت پارس بولتین که از منوی وبمسترها قابل دسترسی است, در هر کدام از صفحات وبسایت یا وبلاگ خود, بهره مند شده و با درج این لینک در صفحه اصلی علاوه بر دریافت اعتبار هدیه لینک خود را نیز در صفحه اصلی وبسایت پارس بولتین مشاهده نمایند.

سایر توضیحات لازم از طریق منوی موجود در بالای سایت و یا در قسمتهای مربوطه قابل دسترس بوده و سعی شده است که مطالب به ساده ترین شکل ارائه گردد.

شما میتوانید برای بازدید از سایت پارس بولتین از لینک زیر استفاده نموده و خودتان این سایت را مورد ارزیابی قرار دهید. ضمنا مدیریت وبسایت پارس بولتین با کمال خوشحالی کلیه نظرات, انتقادات و پیشنهادات شما را در جهت رفع نواقص, بهبود امکانات موجود و یا ایجاد تغییرات در سایت و غیره استقبال نموده و پیشاپیش قدردانی مینماید. جهت تماس با ما و ارسال نظرات خود میتوانید در منوی سایت پارس بولتین از قسمت تماس با ما و یا لینک زیر اقدام فرمایید.

ورود به سایت پارس بولتین

http://www.parsbulletin.com

تماس با ما

http://www.parsbulletin.com/index.php?DPT=IP16

با آرزوی سلامت و موفقیت

مدیریت وبسایت پارس بولتین

Pars Bulletin Advertisements

---

 


» نظر